This Is Me - Kapitel sex.




1: Justin överaskar Melody i gympasalen. 2. Justin twittrar en bild. 3: Justin spelar in Boyfriend. 4. Massa Paparazzi:s.

Suck, ännu en dag i skolan och va ledsen. Jag tycker jag borde sluta vara ledsen någongång? Men det känns som tårarna aldrig vill ta slut. Jag gör iordning lite flingor och mjölk och äter snabbt. Idag bestämmde jag mig för att platta håret och klä upp mig lite mer. Idag vill jag må bra. Så jag ska göra allt för att må bra också. Justin ska inte få stoppa mig.

Jag bestämmer mig för att gå till skolan. Dels för att rensa tankarna och för att få motion. I hörlurarna lyssnar jag på Avicii. Jag är stolt över att vi har en sån bra DJ i Sverige. När låten Fade Into Darkness så drar Boyfriend igång med Bieber och jag byter över så snabbt jag kan. Det gick väldigt fort att gå till skolan idag. Kanske för att jag hade kul påvägen. Nu på morgonen så är det en show i våran gympasal. Showerna brukar alltid va sjukt tråkiga för det är bara små Wannabies som dansar och sjunger. Kan dom inte få in lite artister. Vore så mycket roligare. Jag möter Melissa utanför. Hon ger mig en kram och vi pratar lite med varandra. Melissa är typ den enda vännen jag har att va med i skolan. Jag har bråkat med en av mina förra bästa vänner och resten av tjejerna gillar jag helt enkelt inte. Så jag vill bara sluta i denna skola och gå vidare i mitt liv. Men det är snart bara gymnasiet kvar.

Vi går tillsammans in i salen och sätter oss rätt så långt upp. Jag känner mig väldigt obekväm för att dom som fixar showen viskar saker till varandra och tittar på mig hela tiden. Det känns inte bra. Jag fokuserar på Melissa istället. Hon verkligen ber att jag ska berätta vilken kille jag träffat. Men jag vill helst inte prata om det så jag säger det till henne. Hon kan väldigt lätt bli småtjurig över saker som jag väljer att inte berätta för henne. Men jag vill berätta för henne men jag vet bara inte när det är tillfälle att göra det.

Showen drar igång och några i 7:an dansar till någon konstig låt. Hoppas bara showen är slut snart. Haha, det har liksom bara varit en sak och jag vill redan gå. Börjar ju väldigt bra. Plötsligt så börjar alla i pupliken viska till varandra och titta på mig. Dom viskar till Melissa också och hon bara skriker OMG coh tittar på mig. Jag känner mig inte bekväm.

"En kille har flygit från Los Angeles bara för att träffa en av våra elever. Melody Carter. Här kommer han. JUSTIN BIEBER! "Alla börjar titta ännu mer och gapa. Och Justin kommer springandes till pupliken med en roos i handen. Det blir ett stort liv och alla börjar dra i Justins snygga skinnjacka och skrika hans namn. Han tittar upp överallt i pupliken. Tills han tittar rakt in i mina ögon. Då stannar han upp och leer mot mig samtidigt som han sätter sig på stolen igämte mig.

"Jag älskar dig" Säger han och tar tag i mig och kysser mig inför hela skolan. Alla börjar applodera och jag börjar nästan gråta. Har han åkt enda från Los Angeles till mig? Helt amazing är han. Jag kysser han ännu mer och sen går vi tillsammans ut hand i hand. Just nu skiter jag i skolan. Nu ska jag umgås med Justin sålänge som han är här.

När vi kommer ut så trycker han mig mot stenmuren och kysser mig. "Jag älskar dig också" Säger jag och leer mot honom. Sen sätter vi oss på bänken utanför och tar lite foton tillsammans. Och han bestämmer sig för att lägga upp den på Twitter.

"I love you, so freakin much. I flied all over LA to Sweden for this girl. She is my life. Hope u wanna be my girlfriend. "

När jag läste dom sista orden så svarade jag ja direkt.

"Vet du vad som är bra med att jag kom hit också, jag ska spela in Boyfriend musikvideon här. När jag endå är här. Vill du hänga med? Jag kommer hålla på hela dagen. "

Självklart sa jag ja. Vi går tillsammans hand i hand till hans Range Rover samtidigt som massa Paparazzis fotar oss. Vi åker till inspelningsplatsen som ligger vid centrum. Dom har spärrat av hela området för att Justin ska spela in. WTF. Justin börjar inspelningen och håller på med en massa tjejer. Kan ju erkänna att jag blir lite avundsjuk, när han får lunchpaus så hoppar jag upp i hans famn och kysser honom.

"Justin, är det du? Så trevligt att se dig igen. "
________________________________________________________________________
Kommentera! :) Kommer hem på söndag. Nästa del kommer 21.05 på söndag alltså. Detta är ett tidsinställt inlägg just for u guys. :))) Kommer hända mycket spännande grejor i framtiden ska ni veta.

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback