This Is Me - Kapitel tre.




1. Melody och hennes outfit. 2. Justin posar in i kamerorna som vanligt, haha. 3. Pasta Carbonara, mumsigt.

"Är det såhär du säger till alla tjejor?" Säger jag och börjar tveka lite.
"Haha, alla tjejer får ju inte chansen att umgås med mig.
"Sant, men visst jag hänger med!"

Justin sa att vi kunde ta hans Range Rover. Så varför säga nej till det. Han visade mig delvis inte runt. Han körde till piren som låg vid stranden. Han ville visa tivolit som var där. Väldigt vackert faktiskt. Men det kändes inte som vi behövde gå där i en evighet. Jag menar det kommer fram typ 100 fans i minuten. Det var helt sick. Jag gick iväg en stund för att förhindra frågor. Han bara stog där och skrev autografer och tog kort med sina fans. Rätt jobbigt för mig som stog vid andra sidan och väntade på att han skulle bli klar. Han hade endå solglasögon och folk såg honom. Sick asså.

Efter ett tag började han äntligen bli klar och började gå mot mig. Han bad om ursäkt och vi hoppade in i hans Range Rover igen. Han sa att det skulle bli en överaskning vart vi skulle härnäst. Han parkerade utanför en resturang. Han berättade att dom hade den godaste maten i hela Santa Monica. Så vi gick in. Precis beredd på att sätta in kortet i kortläsaren så hindrar Justin mig och betalar istället. Han var faktiskt inte så egenkär som jag trodde. Han leer mot mig och vi går och sätter oss vid ett bord.

För min del blev det Pasta Carbonara och en Coca Cola. Justin tog själv planktstek och Fanta. Det var en trevlig stund tillsammans. Vi satt och snackade en lång stund. Rätt otroligt att han öppnar upp sig för ett fan. Igentligen kan ju jag göra vad som helst med hans hemligheter. Han berättar om hur det är att ha så många fans och vad som är nackdelarna med kändiskapet. Men efter mycket prat om just kändislivet så avbryter jag honom.

"Justin, jag är inte intresserad av dit kändisliv. Berätta lite mer om dig" Justin blir alldeles till sig. Det var nog det sista han trodde att han skulle få höra av någon. Men han började prata om sin familj och sina småsyskon som betyder allt för honom. Tyvärr bodde dom tydligen i Kanada så Justin har aldrig själv tid att åka dit pågrund av alla konsärer och sånt.

Efter att ha haft en trevlig diskution så satte vi oss i hans Range Rover. Han tog på mig en ögonbindel och sen så körde han. Jag var ärligt lite nervös. Man vet ju inte riktigt vad han tar mig. Men efter 10 minuters bilfärd så parkerade han. Han följer mig in i vad som verkar vara ett hus. Han tar av ögonbindeln på mig och framför mig ser jag ett stort HUS med pool utanför.

"Justin vad är det här?" Jag ser att han börjar rodna lite men leer samtidigt.
"Jag hyrde det till oss för inatt" Sen så leer han ännu mer. Jag blir alldeles till mig och gapar. Sen så ger han mig en kram som jag självklart besvarar.

_________________________________________________________________
Kommentera! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback