This Is Me - Kapitel två.




1. Melody på premiären. Och Justin BIEBER som står igämte. 2. Justin uppträdde på MovieStar Awards. 3. Miley Cyrus var strålande vacker på premiären. 4. Det slitna hotellrummet.

Efter att ha gått ur planet och hämtat resväskan så beställde jag en taxi. Att prata på Engelska var ju udda. Brukar aldrig göra det. Hann knappt blinka innan taxin stannade framför ögonen på mig. Jag hoppar in och berättar vart han ska köra. Chaffören blev väldigt chockad när jag berättade att jag skulle gå på röda mattan. Färden tog inte alls många minuter. Hotellet var väldigt slitet men endå väldigt vackert inuti. Jag checkade in och fick hotellnycklarna. Jag tycks se en skymt av Vanessa Hudgens. Men det kan ha varit mycket möjligt att jag såg fel också. Jag öppnade balkongen och ställde mig och njöt av utsikten. Bestämde mig för att ta en bild och skicka till pappa. Sjukt stolt över mig själv att jag kunde ta mig hit på egen hand.

"Vacker utsikt va? Tack för att jag fick åka. Älskar er, puss! " Sen skickade jag iväg bilden och meddelandet. Sanningen var att det var sjukt skönt att vara utan föräldrar för en gångs skull. Jag tittade på klockan och den var redan 18.00. Jag öppnade upp väskan försiktigt och tar upp min lila klänning som jag ska ha på mig. Min bästa kompis som är helt förälskad i alla kändisar och vet allt om dom hade blivit så glad för min skull så hon köpte den till mig. Vanligtvis brukar hon ha väldigt dålig smak men denna gång förvånade hon mig riktigt mycket.
Mitt hår var naturligt lockigt så såfort vatten kom i närheten så blev det ännu lockigare. Jag sprutade vatten i håret och lockarna kom fram riktigt mycket. Mascara, ögonskugga, foundation och Concealer fick prydda mitt ansikte denna kväll. Concealer andvände jag för att jag hade finnar och det var det enda sättet att dölja det på bästa sätt.

Efter några timmar var jag äntligen klar. Jag bestämde mig för att ta mina högklackade Jeffrey Campbell skor. Jag låste hotellrummet och gick sedan den lilla promenaden som det tog att komma till röda mattan. Massor av folk minglade utanför eftersom det fortfarande var drygt 1 timme kvar innan röda mattan började. Det var väldigt svårt att se om man såg några kändisar eftersom det blivit mörkare ute och en massa personer stog ju och pratade med varandra. Jag visade upp biljetterna för säkerhetsvakten och han sa direkt att jag fick gå in. Jag tog ett glas Champagne som serverades på brickorna som prydde borden utanför.

Plötsligt började alla gå in mot röda mattan. Och jag följde helt enkelt efter folksamlingen. Jag tittar bakåt snabbt och en vit Limosin stannar till. Ut kliver en snygg Justin Bieber. Justin var otroligt snygg men jag var inte helt hysterisk av honom, hade ärligt lite svårt för honom eftersom han verkade vara så självupptagen. :) Han kliver ut och alla blickar vänds mot honom. Hollywoods bästa kändis just nu känns det som. För att alla pratar om honom just nu. Han går också mot röda mattan. Jag bestämmer mig för att gå innan honom. Man vill ju imponnera lite. ;) Ingen person var i närheten för att alla hade gått förbi. Jag ställde mig och poserade snabbt för dom. Paparazzisarna var helt crazy. Alla fotade och fotade. Det var sjukt kul att bara stå där och höra folk skrika. Jag gav dom en slängkyss sen gick jag. Jag vände mig sedan om och då går Justin förbi lite snabbt med Usher och Ryan Good. Justin leer mot mig en lång stund sedan gör han några poser tillsammans med Scott och Usher.

Justins perspektiv:

Gud, henne har jag aldrig sätt förut. Hon var ju född som modell. Duktig på att posera var hon också. Vem är hon? Gud. Vem? Jag måste veta.

"Ryan känner du igen den där tjejen?" Hon tittar på oss samtidigt som hon leer och genast går. Otroligt vacker var hon.
"Justin låter lite förälskad? ;) Nej men jag vet inte vem det är. Gå och fråga henne. Jag brukar känna igen alla kändisar men inte henne" Ryan leer lite mot mig, men jag har svårt att glömma hennes vackra ansikte.

Någon kommer emot mig bakifrån och jag vänder mig snabbt om. Där står Miley Cyrus och ger mig en kram. Vacker var hon. Men jag släpper sedan snabbt taget och skyndar mig bort så jag kan följa efter tjejen. Igentligen måste jag gå till min louge snart för jag ska ju uppträda men jag kan bara inte gå. Jag måste prata med henne först.

"Hey Justin, du måste till din louge brorsan" Jag ger Scott en kram och går sedan till lougen. Hoppas hon sitter långt fram så jag kan se henne.

Melodys Perspektiv:

Bestämmer mig sedan att gå in där showen ska hålla hus. Jag vill ha platser långt fram för det är ju väldigt glammigt. Och det vore kul att se dom som ska uppträda lite bättre en alla andra. :) Jag får platsen längst fram. Och vem sitter inte igämte mig? JUSTIN BIEBER. Fast han ska uppträd så han sitter ju inte ner hela tiden. Folk börjar strömma in och snäppet bakom mig sitter Katy Perry. Väldigt kul att få se alla på nära håll.

Showen börjar med att Justin Bieber sjunger As Long As You Love Me. Han kommer och kör in i en bil och sitter i den i början. Låten var väldigt bra och han dansar väldigt mycket. Folk skriker förvånadsvärt mycket. Efter låten så kommer LMFAO och börjar uppträda med Sexy And I Know It. Justin verkar ta lång tid på sig för det dröjer en halvtimme innan han kommer ut med en ny frisyr och outfit. Han stannar upp och kollar upp på mig. Jag fattar ingenting men sen så sätter han sig på platsen igämte.

"Hej, Justin Bieber här!" Han tar tag på min axel och leer mot mig.
"Hej, Melody Carter" Säger jag och leer tillbaka.
"Har jag aldrig hört förut, är du stor i kändisvärden?"
"Haha jag vann faktiskt din tävling om att få komma hit. Jag är från Sverige. "

Jag ser att han leer ännu större och då ställer han sig upp och ger mig en kram. Han undrar om vi ska gå och hitta på någonting. Jag sa att det går väl bra. Showen var väl endå inte så mycket att ha. Dock så var jag tvungen att gå några minuter senare efter Justin bara för att folk inte skulle misstänka någonting. När jag kommer ut så står han där och väntar.

"Låt mig få visa dig runt i Santa Monica. En tjej som du har väl aldrig varit här förut?" Sen kommer han imot mig och flörtar lite lätt.

__________________________________________________________

Kommentera! Fortfarande ge storyn en chans. Det kommer hända saker så småningom. GE DEN EN CHANS! Kapitel 3 kanske inte kommer fören nästa vecka. Jag sticker nämligen till Finland över midsommar. Beror på hur många kommentarer jag får. Isåfall kanske jag uppdaterar en i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback